OPŁATA REJESTRACYJNA
Koszt udziału w Sympozjum zależy od wybranego rodzaju uczestnictwa i terminu dokonania wpłaty i wynosi*:
- Udział stacjonarny: do 31.01.2025: 950 zł, po 31.01.2025: 1050 zł
- Udział tylko online: do 31.01.2025: 750 zł, po 31.01.2025: 850 zł
* Podane kwoty są kwotami brutto zawierającymi VAT 23%.
Udział stacjonarny obejmuje:
- identyfikator,
- materiały konferencyjne dystrybuowane co najmniej w wersji elektronicznej,
- udział w sesjach naukowych,
- kolację 14.03.2025,
- lunch 14.03.2025 i 15.03.2025,
- przewidziane programem przerwy kawowe,
- wstęp na wystawę medyczną,
- elektroniczny certyfikat uczestnictwa w konferencji,*
- dostęp do Platformy Cyfrowej (Internetowej Strefy Uczestnika) taki sam jak w przypadku uczestników w formie online (patrz poniżej).
Udział online obejmuje dostęp do Platformy Cyfrowej (Internetowej Strefy Uczestnika) pozwalający na:
- dostęp do transmisji wszystkich sesji internetowych w tym również sesji interaktywnych,
- możliwość skorzystania z wszystkich opcji interaktywnych (zadawanie pytań, udział w quizach czy konkursach),
- 3 miesięczny dostęp do zarchiwizowanych nagrań wykładów i materiałów Partnerów,
- elektroniczny certyfikat uczestnictwa w Sympozjum*.
* Certyfikat otrzymują tylko osoby – zarówno te obecne stacjonarnie, jak i te które zapoznały się z materiałem Sympozjum online – które zaliczyły test wiedzy, który będzie dostępny do wypełnienia na Platformie Cyfrowej po konferencji.
UWAGA!
W przypadku organizacji warsztatów, zajęcia te ze względu na swój charakter będą odbywały się wyłącznie w trybie stacjonarnym.
Limit miejsc będzie zależny od rodzaju organizowanych warsztatów. Organizator może podjąć decyzję o dodatkowej płatności za warsztaty.
PAKIETY Z NOCLEGIEM
Do wyczerpania miejsc noclegowych istnieje możliwość zakupu pełnego pakietu uczestnictwa z noclegiem w hotelu Słoneczny Młyn****.
Cena pakietu z noclegiem to kwota wynikająca z podstawowej opłaty rejestracyjnej + kwota dopłaty do pakietu z noclegiem zależna od rodzaju wybranego pokoju i okresu rezerwacji.
- Dopłata do pakietu z noclegiem – pokój 1-osobowy: 498 zł*/dobę
- Dopłata do pokoju 2-osobowego: 90 zł*/dobę
*Podane kwoty są kwotami brutto zawierającymi VAT 23%
Uwaga:
- Miejsce w hotelu jest wstępnie blokowane przez okres 7 dni od momentu dokonania rejestracji lub odpowiednich zmian rejestracji. W przypadku płatności po tym okresie prosimy o upewnienie się, czy miejsce jest jeszcze dostępne. Odpowiednie informacje publikowane będą na stronie
Internetowej i możliwe do uzyskania przez kontakt z Biurem Organizacyjnym. - Fizyczna rezerwacja miejsca w hotelu, podobnie jak miejsca na Konferencji następuje po zarejestrowaniu odpowiedniej wpłaty.
- Przez formularz rejestracyjny nie ma możliwości rezerwacji miejsca w pokoju 2-osobowym. W przypadku, gdy 2 uczestników, chce zostać zakwaterowanych razem, prosimy o kontakt z Biurem Organizacyjnym. W takiej sytuacji pokój rezerwowany jest dopiero po zarejestrowaniu wpłaty każdej z osób go rezerwujących. Zmiana rezerwacji, rezygnacja z zakwaterowania lub udziału w Konferencji którejkolwiek z tych osób powoduje zwolnienie całego pokoju lub konieczność wniesienia dopłaty do pełnego pokoju przez drugą z tych osób.
ZMIANY W REJESTRACJI
W przypadkach: konieczności wystawienia i wysyłki duplikatu faktury lub korekty faktury (o ile nie jest ona związana z rezygnacją z uczestnictwa w Konferencji), zmiana płatnika rezerwowanych usług albo danych osoby rejestrowanej dokonanych po zarejestrowaniu płatności, pobierana jest opłata manipulacyjna 70 zł brutto za każdy taki incydent.
REALIZACJA PŁATNOŚCI
Opłatę należy wnieść dopiero po dokonaniu rejestracji na konferencję, przelewem na konto bankowe Biura Organizacyjnego:
Bank: | mBank SA |
Nr konta: | 69 1140 2004 0000 3402 7575 3047 |
SWIFT CODE: | BREXPLPWMBK |
Tytuł wpłaty: | należy podać imię i nazwisko uczestnika oraz hasło: „SAP2025” |
Adres Biura Organizacyjnego właściciela konta: | AltaSoft Sp. z o.o. ul. Pukowca 15, 40-847 Katowice, Polska |
Czytaj także: Warunki anulacji i zwrotu opłaty…